Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Redžep Erdogan odbio ponudu EU za ukidanje viza: Vi idite vašim putem, mi ćemo svojim

Komentari (52) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 06 maj 2016 16:50
Krle
Ovo je zaista strasno, kad jedan covek poput Ace ili Redzepa, svejedno, ovako autoritarno odlucuje o sudbini celog naroda. Nije Redzep unapredio Tursku zadnjih godina, nego je to napor svih Turaka, preduzetnika, politicara, administracije....Redzep vodi Tursku u ekonomsku propast i sukobe zbog licne sujete, a kako vlada silom, ljudi se boje usprotiviti. U Srbiji se jos ne salju u zatvor protivnici rezima, ali njima je puno teze ostvariti pravo na resavanje egzistencijalnih pitanja, poput zaposlenja ili ostvariti ostala gradjanska prava, poput prava na fer biranje ili prava na privatnu imovinu (Savamala), prava na pristup medijima i mnogo drugih prava.
Preporuke:
79
11
2 petak, 06 maj 2016 16:54
Peter RV
Turkešina ostaje turkešina (kao što je Njegoš rekao!)
Preporuke:
89
11
3 petak, 06 maj 2016 16:55
Nekada
su sa evropskih dvorova Tursku nazivali bolesnikom sa Bosfora... izgelda da je bolest bila zarazna pa se i brislski dvor razboleo.
Preporuke:
96
3
4 petak, 06 maj 2016 17:00
Pera Jagodina
Bez obzira sta ko mislio i Turskoj i Erdoganu,ali tako se pregovara sa Evropom koja ih drzi na kratkom lancu vise od 30 god. u pregovorima za pristup,jaka vojska,veliki natalitet,dobra ekonomija i svi uslovi za stabilnu drzavu su tu,a sloboda stampe,koga briga za to kad imas posao i platu,to je bila prica za malu decu odnosno Srbiju 90-ih,kao da cu platiti struju,ako ima slobode medija,evo je sloboda na svakoj trafici u obliku zute stampe,i rijalitija na tv,kao i 30% nezaposlenosti,pune radnje strane roba,a prazni dzepovi,o slobodo stampe gde si da pises o tome.
Preporuke:
151
7
5 petak, 06 maj 2016 18:01
zvuči poznato
Hoće li i Redžo iz Ustava izbrisati preambulu o Kurdistanu kao neotuđivom delu Turske?
Preporuke:
79
3
6 petak, 06 maj 2016 18:37
PonavLjajte
Bez obzira sta ko mislio i Turskoj i Erdoganu,ali tako se pregovara sa Evropom
Bez obzira sta ko mislio i Turskoj i Erdoganu,ali tako se pregovara sa Evropom
Bez obzira sta ko mislio i Turskoj i Erdoganu,ali tako se pregovara sa Evropom

ovo dok vi ne zameni Dobar dan!
Autore, svaka ti se pozlatila.
Zamislite đe bi Srbija, Srbstvo i srpske zemlje bili kad bi imali lidera-ku sa vakom kičmom i belim bubrezima?
Preporuke:
84
10
7 petak, 06 maj 2016 18:41
ilija
I pored svega kako da ne poštuješ takvok čoveka.Lud i opasan jeste,ali ima karakter što fali većini političara danas.
Preporuke:
72
9
8 petak, 06 maj 2016 19:36
...
Odličan odgovor, za poštovanje!
Preporuke:
60
7
9 petak, 06 maj 2016 20:07
Slavomir Serpski, Erdogan sultanija muzejdina
Sultan i sultanija Erdogana je nesto sto je nas domaci kurjacic pokusao na izborima, pa mu ne uspe. Ne moz kurjacic da postane srbski sulejman pa to ti je.

A kakve to ima veze sa demokratijom i pravima?

Nikakve.

To je najgori azijatski model apsolutistickog rezima, i jedino sto dobro ispade je da hoce da se samoizoluje od Brisela. To ce oslabiti snagu delovanja osmanlije turske i ovde na Balkanu, naravno, sto je povoljna vest.

Erdoganova sultanija je godinama placala islam-kosovo muzejdine da kolju, ranije po Bosni i Kosovu, a sada u Siriji. Ne razumem budale koje se dive takvom zlotvoru nad hriscanima.
Preporuke:
39
25
10 petak, 06 maj 2016 20:44
Krcko
Možemo misliti o njemu šta hoćemo, ali čovek ima petlju.
Preporuke:
47
13
11 petak, 06 maj 2016 20:50
Slanina
Srpski neprijatelj vredan poštovanja.
Preporuke:
54
8
12 petak, 06 maj 2016 20:53
negi
@Slavomire Srpski grešiš.Erdogan radi sve suprotno od toga.Hoće da promeni ustav Turske,ukine sekularizam i uvede islamsko pravo(sunitska verzija kao ID),vrati neoosmanizam sa svojom porodicom kao nasledne vođe(sultan),da se preko muslimana vrati na Balkan i proširi na sunitske zemlje Bliskog istoka,na tom putu Sirija sa Asadom mu se isprečila itd.Nešto slično kao Saudijska Arabija i Emirati.Zato se razilazi sa EU jer to ne bi mogao da ostvari.Još ako Englezi njihov vekovni saveznik izađe iz EU i podrže ga(gotovo sigurno)eto belaja. I šta misliš ko će prvi na Balkanu da strada.Ne treba biti veliki mudrac,prvo Srbi u Bosni i Republika Srpska a onda Srbija i Makedonija.
Preporuke:
37
8
13 petak, 06 maj 2016 21:02
srpska sarma, a može i pasulj@ Slavomir Serpski, Erdogan sultanija muzejdina
Slavomire, ako ti se ne sviđa Redžo, eno Orbana! Ako ti se ne sviđa Orban zbog njegovih najnovijih izjava o tzv. "Republjik Kosova", evo ti Marin LePen ili Hans-Kristijan Štrahe il do pre neku godinicu Berluskoni!? Ako ti se ne sviđaju ti NESTANDARDNI političari iz EU-topije, jal što nisu dospeli na vlast il što su otišli sa nje, evo ti Vladimira Vladimiroviča, taj TEMELjNO REŠAVA stvari u skladu sa NELIBERALNOM DEMOKRATIJOM!? Neliberalna demokratija je OTKLON od (neo)liberalizma koji je u njegovoj DOGOVORNOJ (zapravo SPINOVANOJ!) "demo(no)kratiji" zaboravio na NACIJU i NAROD, koji su da te PODSETIM, "IZVOR i UTOKA SVAKE DEMOKRATSKE VLASTI"!? Što je, jelte, IDEAL koji je svojevremeno zastupao i Vojislav Koštunica!? Jedino što Koštunica nije UKAPIRAO jeste da je za potrebe OSTVARENjA tog ideala u Srbiji, NEOPHODNO POTREBNO da srpska država, narod i elita uđu u STRATEŠKI SAVEZ sa NELIBERALNIM DEMOKRATIJAMA, pre svega sa RUSIJOM! Eto, SAMO TO je PROPUSTIO da uradi Koštunica! Zato ga i NEMA!
Preporuke:
24
14
14 petak, 06 maj 2016 21:04
Aca
@krcko

Normalno da ima petlju , kad ih im 70 miliona i još 5 u zapadnoj Evropi i izlaze na 4 mora. Da mi imamo bar četvrtinu od toga , gde bi nam bio kraj.
Preporuke:
29
7
15 petak, 06 maj 2016 21:09
Fetjukovič
Neprijatelj dostojan svakog poštovanja. Ne dozvoljava da ga zasene evropske političke prostitutke - Morgenini, Lunaček....
Za razliku od naših brava, koji padaju ničice pred briselskim administrativkama.
Preporuke:
42
6
16 petak, 06 maj 2016 21:09
Aca
Super vest, idem brzo da javim žena koja trenutno prati Sulejmana na TeVe-u
Preporuke:
30
1
17 petak, 06 maj 2016 21:10
Svim prethodnim komentatorima
Autore,svaka ti se pozlatila.
Zamislite đe bi Srbija, Srbstvo i srpske zemlje bili kad bi imali lidera-ku sa vakom kičmom i belim bubrezima?

Redzep vodi Tursku u ekonomsku propast i sukobe zbog licne sujete,

Bez obzira sta ko mislio i Turskoj i Erdoganu,ali tako se pregovara sa Evropom /

Zamislite đe bi Srbija, Srbstvo i srpske zemlje bili kad bi imali lidera-ku sa vakom kičmom i belim bubrezima?

Na kojoj li vi planeti živite?
Kakvo lupetanje!
Sujeta?
Kičma?
Beli bubrezi?
Pita neko tog piona je li sujetan. On priča kako kaže njegov mentor iz Tel Aviva, preko Bele kuće, posredno.
Taj Erodgan ima kičmu i bb koliko i naš Vođa. Ili hrvacki. Ili bugarski. Kada neko ko rastura Evropu, dadne znak, on se nakostreši.
Preporuke:
30
17
18 petak, 06 maj 2016 21:10
...2
Koštunica je upravo zbog veze sa Rusima morao da ode jer je zaustavio EU Ahtisarijev plan za Kosovo i Metohiji u UNu!

A Erdoganu su dani odbrojani kao i gore pomenutom. Zato je i gađao ruski avion zato i sada ovo ričuće NE EU!
Preporuke:
35
6
19 petak, 06 maj 2016 21:48
Svim prethodnim komentatorima
Komentator Fetjukovič nadmaši sve u nepoznavanju stvari. Pazite ovaj biser:

Neprijatelj dostojan svakog poštovanja. Ne dozvoljava da ga zasene evropske političke prostitutke - Morgenini, Lunaček....
Za razliku od naših brava, koji padaju ničice pred briselskim administrativkama.


On dostojan poštovanja? Ne zasenile ga evropske političke prostitutke, ali se redovno namesti onima iz tel Aviva. pardon - bele kuće.

Gde li ti živiš čoveče? On je takođe pp samo ne briselska.
Preporuke:
17
19
20 petak, 06 maj 2016 21:48
msts
Čovek nije normalan ali mu se mora priznati da ima m%da. Na žalost, naš vodja sa Erdoganom deli samo ovu prvu osobinu.
Preporuke:
32
2
21 petak, 06 maj 2016 22:05
frlj
To, Redžo, dobro ti odbrusi toj EU fukari...
Preporuke:
28
3
22 petak, 06 maj 2016 22:28
Zašto?
"Vi idite vašim putem, a mi ćemo svojim", rekao je Erdogan.



Mislim da je ovo u vezi sa "paktom o vojno tehničkoj saradnji i razmjeni nukleranih tehnologija" potpisanim na relaciji Turska-Pakistan-Saudijska Arabija", kao začetkom "svjetskog muslimanskog vojnog saveza".Turska je i suviše ponižavana od strane Evropske unije a sam "muslimasnki svijet", te je vrijeme "za otrježnjenje".Slijedeće od Turske se može očekivati "zamjena latinice arapskim pismom", koje je i bilo tusko pismo do 1924.godine, dok Kemal Ataturk nije ukinuo.
Preporuke:
25
2
23 petak, 06 maj 2016 22:42
Zašto?
Aca
@krcko

Normalno da ima petlju , kad ih im 70 miliona i još 5 u zapadnoj Evropi i izlaze na 4 mora.


Plus "pakt na relaciji Pakistan, Turska i saudijska Arabija o vojno tečničkoj i nukleranoj saradnji, koji je začetak "svjetskog muslimanskog vojnog pakta".Mislim da i "muslimani imaju granice u samoponižavanju" i shvataju da "nešto moraju promjeniti u svijetu" ukoliko misle da opstanu.Uskoro se bira novi generalni sekretar UN-a i nikada isti nije bio musliman od 1945.godine, kada je UN nastao a svaki četvrti čovjek u svijetu je musliman, što je previše nepravde previše je, makar i prema "muslimanima koje ostatak svijeta vidi kao niža bića i neljude".
Preporuke:
13
6
24 petak, 06 maj 2016 22:57
Knežević Milan
Erdoan je jedan od onih političara, za koje nikako ne možeš da utvrdiš da li se bori za svoju zemlju ili za sebe, preko leđa svog naroda.
Turska je na vrlo klizavom terenu; uklještena između sopstvenih interesa i interesa SAD, EU, Rusije, ISIS-a, Kurda, i koga sve ne...
Meni se čini da Erdoan nije dorastao izazovima, i da će pasti uz tresak, a da to može da proizvede i raspad Turske. Svi su izgledi da će SAD prisiljavati Tursku da za njen račun obavljaju neke zadatke u Siriji, a Turska je svesna da to Rusija može i hoće da kazni, i da će, vremenom- morati da plati cenu neposlušnosti jednima ili drugima; ako se zamere Rusiji, biće uništeni i nestati.
Zato mi se čini da će se oni radije zameriti SAD, i prihvatiti manju štetu- gubitak dela teritorije, da bi se konačno oformio Kurdistan.
Ne postoji manevarski prostor za Erdoana, ma šta da uradi; i do sad se borio kao lav, ali- prostor je sve manji.
Preporuke:
22
4
25 petak, 06 maj 2016 23:08
Turas
Neko hoće da podučava komentatore . Pa kaže u dispozi kako nismo bolje zaslužili nego sarmu (to je turska rana)i Vučka . Može i pasulj ?
Narodu ne mož ugoditi . Šta fali Erdoganu ? Sve ima što Vučko nema .A da li Tel Aviv ili Vašington je savetnik - Turskoj se isplati .A šta se nama ,pitam ovog pametnog savetnika isplati ? Zašto Erdogan hoće da menja ustav ? Interesuju se pametni . Vučić nije promenio ustav pa je "izgubio" Kosmet ? To ove mudrace ne brine , niti prave poređenja. Neki se zecuju da će Erdogan da orobi Balkan . Siroti , ne vide da su već porobljeni .Stvarno , ima veselih komentara . Sviđa mi se nota upućena EU .
Preporuke:
16
3
26 petak, 06 maj 2016 23:17
Marko
Amire, o kakvom ponižavanju Turske ti pričaš? Nemci, Englezi, Ameri i gazde iz Tel Aviva ih digoše za rat sa Srbima i Rusima. Turska avijacija je tukla Srbiju '99. i za Vaskrs. Turska je nova nacistička Nemačka. Samo ovaj put će se to malo brže rešavati. Rusi nemaju više 23.000.000 ljudi da žrtvuju, ali imaju 10 raketa da Redžu u Turke stave na njihovo mesto. Zato se i Redžo okrenuo protiv EU i na Balkan, jer na Rusiju ne može, a plen mu je obećan.

Ne interesuje me šta jedni drugima poručuju sluge s obe strane Dardanela. Seme im se svima zatrlo. Mene interesuje samo kad ćemo mi se osloboditi našeg smeća, jer ako se ne probudimo u sledećih par godina od nas neće ništa ostati. Turska dobija nuklearno oružje a mi pripremamo gej bračne zajednice i surogat majčinstva. Hm.
Preporuke:
29
5
27 petak, 06 maj 2016 23:42
Apatinac
Za Negi-a
Slažem se sa vašim komentarom.
Jedino da dodam da se u Makedoniji već odvija proces koji vi spominjete.Nažalost ,na NSPM-u to nikoga ne zanima, a strateški je važno za nas.
Preporuke:
16
1
28 subota, 07 maj 2016 00:45
...
Kad bi Turska bila u etničkim granicama, bez teritorija osvojenih ratom, svakako ne bi imala veze sa Evropom. Ovo sada je kao neko ko upadne u nečiju kuću, zaizme sobu ili dve i hoće da bude član domaćinstva.
Preporuke:
9
1
29 subota, 07 maj 2016 00:46
Turci i Arapi - @Zasto
Slijedeće od Turske se može očekivati "zamjena latinice arapskim pismom", koje je i bilo tursko pismo do 1924.godine, dok Kemal Ataturk nije ukinuo.

Ne, to ne samo da bi bilo neizvodivo - cak i minimalne promene u pravopisima u pojedinim jezicima izazivaju polemike, tesko se vecini prilagoditi tim promenama, a kamoli jednom za njih novom i komplikovanom pismu! - nego to Turci nikad ne bi mogli da urade! Arapi su njihov rival - kako sad da preuzmu, po drugi put, njihovo pismo! Napokon, ova latinica je jedino pismo koje Turci mogu nazvati svojim! Za razliku od Perzijanaca i Arapa Turci su bili ratnicki narod, koji je uzimao od svih sta mu je trebalo: pismo, ljude i sve ostalo! Iako nasi janjicari hvale sve tursko - tako Bosko Jaksic u Politici tvrdi da su nam Turci doneli i KULTURU SPAVANJA, jer pre njih, misli janjicar Jaksic, nismo imali oznake za jorgan, jastuk (Jaksicu, veci ti je broj cipela nego kvocijent inteligencije!) - Turci su u sustini sve preuzeli ili oteli od drugih.
Preporuke:
11
3
30 subota, 07 maj 2016 09:15
Apatinac
Za Turci i Arapi

Bravo za komentar.
Da dodam malo pojašnjenje.
Ovaj "zašto" što mu reciplirate, je takođe janjičar iz Bosne, koji često "upada" ovde na NSPM sa antisrpskih pozicija i bez konstantnog nik-nejma.
Preporuke:
8
0
31 subota, 07 maj 2016 09:20
negi
@Apatinac Konačno ti i ja oko nečeg da se složimo,pa makar bili i Turci.Slažem se sa tobom da su ovi procesi već u podmakloj fazi i to niko ne primećuje.Darko Tanasković,od izbijanja sukoba na prostoru SFRJ upozorava na to ali naša politička elita zagledana u Brisel,ne vidi šta joj se događa u kući i oko kuće.Islamski prsten oko Srbije se već polako zatvara.Orban i Mađari su to shvatili i podigli sanitarnu ogradu prema Balkanu.Muslimanima u Bosni(kojima je dodeljen naziv Bošnjaci,na turskom Bosanci)nedostaje nekoliko procenata da budu većina u BiH i uskoro će biti a onda sledi proces iseljavanje Srba kao što se dogodilo na Kosovu.Šta je to ako nije neoosmanizam? Isti taj proces je već pri kraju u Makedoniji,samo što su akteri Albanci muslimani.SAD i V.Britanija uveliko privode kraju ovaj proces kako bi Turskoj kompenzovali prostor koji će izgubiti stvaranjem Kurdistana.Irak se tu ništa ne pita Asad je smetnja jer se ne da.Evropa će sve to podržati ali podići ograde prema ovom prostoru
Preporuke:
3
3
32 subota, 07 maj 2016 09:42
cika brka
Erdogan igra kako kauboj kaze i to je jasno,medjutim ova samarcina EU se nikako nece svideti briselskoj administraciji,koja ne prefirira ovakav recnik,kojim se opet Erdogan obraca svojim biracima a i politickim protivnicima,kojih je sve vise.Kad se tome dodaju oruzani sukobi u samoj turskoj i otvoreni rat sa Kurdima,ovo je recept za neko novo tursko prolece ili njihov 5 oktobar,sto provereno pali a pogotovo u turskoj gde se hapse sudije,ubijaju novinari,ukida pravo radnicima,studentima itd.Tako da se sad vec trazi neki novi turski Cipras jer je ovaj potrosen kao boris tadic a sve ce to lepo da finansira EU i Rusija,koja je vise puta ponovila da nema problem sa turcima nego sa Erdoganom a naravno tu su aspiracije na evropski deo turske na koje Rusi polazu pravo a Evropljani podrzavaju dok se usa i britanija zestoko protive.Tursku velike sile odavno nisu "malo ucile redu"i vreme je doslo i za to.
Preporuke:
6
1
33 subota, 07 maj 2016 10:00
Apatinac
Za Negi-a
Pa važno je da se slažemo oko najvažnijeg,a to je Srbija, zar ne...
Preporuke:
1
1
34 subota, 07 maj 2016 10:05
Zašto?
Turci i Arapi - @Zasto
Slijedeće od Turske se može očekivati "zamjena latinice arapskim pismom", koje je i bilo tursko pismo do 1924.godine, dok Kemal Ataturk nije ukinuo.

Ne, to ne samo da bi bilo neizvodivo - cak i minimalne promene u pravopisima u pojedinim jezicima izazivaju polemike, tesko se vecini prilagoditi tim promenama, a kamoli jednom za njih novom i komplikovanom pismu! -


Ništa manje komplikovano nije bila zamjena arapskomg pisma latiniciom 1924.godine, s tim da je danas to lakše vratiti nazad, jer je tehnoe tehnologija i tehnika opismenjavanja uznapredovala.Naprimjer dovoljno je da se uvede obavezno dvojno pismo, uz obrazloženje da je to prilagođavanje "tradiciji i komšiluku" i da za desetak godina svaki Turčin ponovo piše arapskim pismom, uz latinicu.Onda sa latinicom mogu šta im volja, zadržati je ili odbaciti.
Preporuke:
4
3
35 subota, 07 maj 2016 10:14
Zašto?
Turci i Arapi - @Zasto
Slijedeće od Turske se može očekivati "zamjena latinice arapskim pismom", koje je i bilo tursko pismo do 1924.godine, dok Kemal Ataturk nije ukinuo.

Ne, to ne samo da bi bilo neizvodivo - cak i minimalne promene u pravopisima u pojedinim jezicima izazivaju polemike, tesko se vecini prilagoditi tim promenama, a kamoli jednom za njih novom i komplikovanom pismu! -


Nije to baš tako teško.Naprimjer do raspada SFRJ svaki "Jugoslaoven" pa i (Slovenac u Sloveniji) je obavezno pisao u školi jednu sedmicu latiničnim a drugu ćiriličnim pismom.Isti je to princip.
Preporuke:
4
4
36 subota, 07 maj 2016 10:36
Zašto?
Neko je postavio pitanje u vezi sa ponižavanjem?

Dovoljna je istorija pristupnih pregovora Turske sa Evropskom unijom, koliko to traje decenija i ma šta činili nikada ih Evropska unija neće prihvatiti "kao svoje" jer su velika višemilionska sa dominantno većinskim muslimanskim stanovništvom.Toliko su toga učinili da dokažu da su sekularni, promijelili arpasko pismo kojim su pisali više stotina godina, da bi uveli latinicu da ih Evropa prihvati, ali ništa nije pomoglo, neće ih pa neće, tako da je u tome frustracija koja će proizvesti suprotan efekat od očekivanog.U tom ej poniženje, da se čovjek i narod stalno dokazuje da pripada "nekome ili nečemu" a nikada nije prihvaćen od tog nekoga ili nečega, ma šta činio da dokaže svoju dobru volju i loalnost, tako je i sa Turcima koji su se "zamorili od dokazivanja Evropskoj uniji".
Preporuke:
3
3
37 subota, 07 maj 2016 10:51
Zašto?
U tom je poniženje, da se čovjek i narod stalno dokazuje da pripada "nekome ili nečemu" a nikada nije prihvaćen od tog nekoga ili nečega, ma šta činio da dokaže svoju dobru volju i lojalnost, tako je i sa Turcima koji su se "zamorili od dokazivanja Evropskoj uniji".


Po istom "principu i matrici" funkcionisanja "ljudske duše" desit će se i sa Srbadijom ukoliko ne budu primljeni u Evropsku uniju u narednih maksimalno deset godina.Doći će do totalnog razočarenja a efkat će biti "vraćanej panslavizmu i pravoslavnim integracijama" ma šta iste značile i na koji način "na terenu".
Preporuke:
3
2
38 subota, 07 maj 2016 10:59
Beograđanin
Zamislite na trenutak političku bajku, da Vučić kaže Evropi: mi nećemo da potpišemo Briselski sporazum, a vi idite svojim putem.

Iskreno: da li bi vam se ovo dopalo ili ne?
Preporuke:
2
0
39 subota, 07 maj 2016 11:47
negi
@Beograđanin Vučić i Dačić su već potpisali Briselski sporazum.
Preporuke:
1
0
40 subota, 07 maj 2016 11:55
negi
@Apatinac Srbija kao moderna, pravno uređena država je prioritet broj jedan.Srbija kao estradna tvorevina kako je zamišljaju Vučić i m....i vojvoda ne treba nikom,sem naravno njima,starletama,klaberkama, kriminalcima i prevarantima svih vrsta i fela.
Preporuke:
2
0
41 subota, 07 maj 2016 12:46
Apatinac
Za Negi-a
Opet vi želite da mi dokažete,da ste sitan i malen, jeftin politikant.
Samo što smo se složili oko bitnog, vi opet ne možete iz svoje male bedne pozicije, u kojoj je udobno, jer zahteva skroman intelektualni napor.
No svejedno, ja sam u stanju da vrednujem ono što je kvalitetno kod vas, tako da ne brinete...
Preporuke:
0
0
42 subota, 07 maj 2016 13:20
ANALITIČAR
@ ZAŠTO tj. Amir Čamdžić

Amire Vi kažete da ste Srbin islamske vere , ako je tako zašto opravdavate Tursku i nekakav muslimanski savez sa Pakistanom i pogotovo Saudi Arabijom koja nije nikakva muslimanska država nego država kao i Katar koja je geopolitička pješadija SAD . Kao drugo Turaka a to upućujem drugim komentatorima nema 78 miliona , Turska ima 78 miliona ali Turaka nema ni 60 miliona , Kurda je 20 % odnosno samo njih je preko 15 miliona u Turskoj . Napisao sam da etnički Turci imaju stopu fertiliteta oko 1,8 beba po ženi a Kurdi imaju čak 3,4 bebe . Dakle Tursku izjedaju Kurdi iznutra i Turska će doživjeti katastrofalan poraz i već ga doživljava . Porodica Saud koja vlada Saudi Arabijom potiče iz Basre . Problem što nepoznajući činjenice onda se igramo gluvih telefona . Ah da luzer Davutoglu je danas u Banja Luci , poražen ali glumi STRATEŠKU DUBINU . Daće im Putin DUBINU a i širinu : )
Preporuke:
1
2
43 subota, 07 maj 2016 14:12
posmatrac iz uefa
jel to sad znaci da nema vizne liberalizacije za kosovo madhionicare
i da ih uefa nece primiti da se ponovo izglasa ...


ahahahahaha


ludi turci - nemci i francusi a evo i uk
cete ludaka u 2016oj
Preporuke:
1
0
44 subota, 07 maj 2016 17:09
Zašto?
ANALITIČAR
@ ZAŠTO
...zašto opravdavate Tursku i nekakav muslimanski savez sa Pakistanom i pogotovo Saudi Arabijom koja nije nikakva muslimanska država nego država kao i Katar koja je geopolitička pješadija SAD...


Mislim da je u pitanju "zamjena teza", pravi ANALITIČAR ne opravdava, već samo konstatuje činjenično stanje ili politička dešavanja koja se dešavaju "na terenu međunarodnih političkih odnosa".Istu političku opservaciju imamo i u "POLITICI" iz Beograda koja tvrdi da se Turska politički udaljava od Zapada prema "muslimankoj civilzaciji".Zar svako drugi smije navedno konstatovati samo ja ne smijem? Nemam nikakve političke simpatije za Tursku, ali "imam oči, um i razum da mogu vijedti i shvatiti u kom smijeru ide svjetska politika".
Preporuke:
0
0
45 subota, 07 maj 2016 17:17
Zašto?
Erdogan: Putuj, Evropo

Autor: Boško Jakšićpetak, 06.05.2016. u 22:00


http://www.politika.rs/scc/clanak/354492/Erdogan-Putuj-Evropo
Preporuke:
0
0
46 subota, 07 maj 2016 17:51
Majstor Bob
@Pera Jagodina

Blago vama ako je Turska uzor za bilo šta... Visok natalitet kod njih, to je cirkus a ne natalitet.
Čak je i raspad unija bolje od toga. Ne veruješ? Pa što onda nisi poturica?
Preporuke:
3
0
47 subota, 07 maj 2016 18:31
ANALITIČAR
@ ZAŠTO tj. Amir Čamdžić

Nemoj se ljutiti što sam te " prozvao " ali ti je komentar išao oko bratstva Turske , Saudi Arabije i Pakistana na liniji panislamizma a to mi se nikako ne dopada. Nije u pitanju nikakav panislamizam jer Turska ne vodi nikakvu muslimansku politiku nego vodi panHAZARSKU politiku, napada sve susedne države ali po receptu da su Pravoslavne ( Grčka , Srbi , Bugari , Jermeni - monofiziti doduše ) ali i muslimanske narode i države Siriju, Kurde, Iranske interese. Ovde su draga braća komentatori predstavili Tursku kao faktora koji se pita što je nebuloza. Šta kaže veliki kineski strateg Sun Tzu , nikada ne ulazi u sukob ako ne moraš , ako napadaš napadaj iz zasjede , nakon napada se povlači . Tom strategijom Kina ima milijardu i preko 350 miliona ljudi i mizernu muslimansku manjinu u Singjangu turkofile odnosno turkofone muslimanske Ujgure . Kina može da ih podavi golim rukama za 48 časova ali reaguje mudro , samo minimum sile . A Turska je patuljak za Kinu
Preporuke:
2
1
48 subota, 07 maj 2016 18:43
ANALITIČAR
@ ZASTO tj. Amir Camdzic

Drugar ajde sada uporedi drsku Tursku i umobolnu politiku STRATESKE DUBINE Davutoglua , cini mi se da sam bio jedini komentator koji je jos prije 2 godine na NSPM nazvao Tursku najvecim gubitnikom zbog svoje ohole, osione politike. Mocna Kina sa 1,35 milijardi ljudi gleda da unutrasnji sukob u provinciji Singjang drzi pod kontrolom uz minimalne gubitke a maloumni Davutoglu i Erdogan najjacoj sili sveta RUSIJI ruse avion, zemlji koja moze za 2 minuta da kompletnu Tursku izbrise sa mape, zemlji koja sa Kazahstanom i Belorusijom ima blizu 80 000 padobranaca. Koja ima izuzetnu moc na svim poljima, sta mislis da Putin ne moze upasti u Ceceniju i Dagestan i pobiti kompletan narod, naravno da moze ali to ne radi. A umobolna ludacka fasiticka Turska iskorenjuje kompletan kurdski narod, koji uzgred ima duplo veci natalitet od Turaka i kome pripada buducnost. Tursku vode dva klasicna faiisticka maolumnika, jedan odlazi sa scene DAVUTOGLU , priznanje poraza !!!
Preporuke:
2
1
49 subota, 07 maj 2016 19:22
ANALITIČAR
Sta je nas problem na Balkanu bio do sada ali sada je hvala dragom Bogu taj problem poceo da se resava na odlican nacin. Evo danas u srpskoj Banja Luci otvaranje dzamije Ferhadija, kome bi bilo kakva destabilizacija isla u prilog, neprijateljima REPUBLIKE SRPSKE, zato je glavni zadatak POLICIJE REPUBLIKE SRPSKE koju jako postujem i volim, bio da danas na profesionalan nacin " odradi " Ferhadiju. Da dodje klovn Bakir sa gubitnikom Davutogluom kome se drzava raspada a on stize da dodje na BALKAN u Banja Luku. Sta je uradila POLICIJA REPUBLIKE SRPSKE , naravno zestoke momke u Banja Luci je drzala pod kontrolom, najavljivali su da ce doci 30 000 muslimanskih vernika, bilo je realno brat bratu 5 do 8 hiljada. Sve prsolo mirno i na najbolji nacin za REPUBLIKU SRPSKU. Samo budale prete i u zivotu i u politici, sta Putin radi u Ukrajini. Genijalno je vojno prebio KIJEV, pomogao Doneck, planiraju se Mariupol i Odesa i Herson i Harkov ali krajnji cilj je KIJEV . UM CARUJE SNAGA KLADE VALJA
Preporuke:
1
1
50 subota, 07 maj 2016 19:44
@
Jadan si ti analitičar, uvek se bolje zameriti Rusima negoli Amerima i cionistima. Sad ćeš ti lupetati kao najbolje je nikome, tačno, ali ako moraš bolje se zameriti Rusima - koliko god ti samoljubivo mislio drugačije
Preporuke:
1
3
51 subota, 07 maj 2016 20:56
ANALITIČAR
@ @ analiticarCim ti americku fasisticku stoku zoves od milja AMERI znam sa kim pricam i drago mi je da ne dijelis moje stavove , istina jako boli , pritom pises ekavicom .....izdajnicko , NATO podrumas ?
Preporuke:
1
1
52 subota, 07 maj 2016 21:50
srpska sarma, a može i pasulj@ Turas, pa Turci i Arapi@ Zašto
Prvo, "Turas" sarma je GRČKO jelo, Turci su je od njih prihvatili, kao i mi. Sad Vi g-do "Turci i Arapi@ Zašto"! Baš ko što ima budala koji lupetaju o "srpskoj latinici", priče da je latinica IZVORNO tursko pismo su GLUPE! Prvo, Turci su dugo pisali arabicom, još od 10-11-tog veka kad su prihvatili islam i preuzeli pod svoj patronat Bagdadski kalifat, MEĐUTIM pre toga, paganski Turci su dugo bili nezgodan sused Kine dinastije Tang, koja ih je u 8-9-tom veku odlučno porazila, posle čega su ovi počeli da migriraju na Zapad, na područje sadanjeg Kazahstana, Uzbekistana i Turkmenistana, gde su primili islam. No, pre toga, dok su se još borili sa vojskama Tang dinastije jedno vreme su praktikovali razne rane alfabete srednje Azije, koji u krajnjem potiču od JEVREJSKOG konsonantskog alfabeta!? Turci su po prelasku na islam napustili te alfabete za račun sveštenog arapskog alfabeta islama, dok su ti rani srednjeazijski alfabeti evoluirali do alfabeta naroda Indije, Indokine, Tibeta i Mongolije!?
Preporuke:
1
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner